Sådan får du dine budskaber ud

MEDIETRÆNING Sådan får du dine budskaber udDet handler om at være forberedt, når du som f.eks. terapeut/selvstændig skal sælge dig selv og dine kundskaber. Uanset om du skal optræde i medierne eller drømmer om det, skal du evne at være skarp og klar på hvordan du præsenterer dine budskaber.Det lærer du på workshoppen:

  • Hvordan medierne fungerer
  •  Hvordan journalister arbejder
  •  Hvordan du finder rundt i medielandskabet
  •  At levere et budskab kort og præcist
  •  Kortlægning af dig/din praksis
  •  Bevidsthed om dig selv – også de små detaljer
  •  At fatte dig i korthed
  •  At sælge dig selv ind til medierne
  •  At bevare roen, når du er på

OBS: Du vil inden workshoppen modtage lektier, som skal være løst INDEN vi mødes. Det er nemlig en forudsætning, at du har taget stilling til en række spørgsmål for at få fuld udbytte af kurset.Underviser Lizl Rand:Lizl Rand til bloggenLizl har mere end 20 års erfaring i mediebranchen – bl.a. som chefredaktør på fem magasiner og bestyrelsesmedlem i Aller Media A/S. Censor ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Forhenværende livsstilsredaktør på B.T. og journalist på Berlingske Tidende. Uddannet journalist og psykoterapeut.Slide3Undervisningen vil være en blanding af tavleundervisning, gruppeøvelser og fælles diskussion.Dato: Lørdag, den 19. september 2015Tid: 10.00-15.00Pris: 1.500 kr. inkl. frokost og snacksSted: Gunløgsgade 1, Islands Brygge, 2300 København STilmelding: Skriv til lizl.rand@gmail.com eller tilmeld dig her 

Forrige
Forrige

Citat fra kommende bog...

Næste
Næste

Se hvad tidligere deltagere mener